Sublime with Rome concert in Costa Rica

General Talk and Questions about Sublime with Rome
Post Reply
osnuba
Rank: Crazy Fool

Sublime with Rome concert in Costa Rica

Post by osnuba » Thu Sep 29, 2011 10:09 pm

For those who think, after so many years, Sublime should return to Costa Rica and give a hell of a show

Pablo
2006 Award Winner
2006 Award Winner

Re: Sublime with Rome concert in Costa Rica

Post by Pablo » Fri Sep 30, 2011 8:30 pm

Amigo, i think you are confused.. Sublime with Rome is not the band that is shown on that video.

The video shows the real Sublime, the band that we all love. Sublime With Rome is not Sublime, we dont like sublime with rome in here.
Image

osnuba

Post by osnuba » Sat Oct 01, 2011 11:04 am

Amigo! Lo felicito por haber tenido la oportunidad de ver a la banda original en vivo, yo nunca la tuve y por una razon, cuando bradley murio yo tenia 6 años. Realmente amo y admiro a Bradley y se que nadie, y mucho menos Rome, podría igualarlo. Sin embargo si Sublime with Rome es lo mas cercano, en concierto, que tendré a Sublime quiero vivirlo. Quiero escuchar a Eric Wilson y Bud Gaugh interpretar las canciones que Bradley compuso y que quiso que perduraran. Lo siento si no compartimos el mismo sentimiento.

sublime on acid
2009 Award Winner
2009 Award Winner

Post by sublime on acid » Sun Oct 02, 2011 2:41 pm

*waiting for Pablo's response*
Image

ballslaW
2009 Award Winner
2009 Award Winner

Post by ballslaW » Sun Oct 02, 2011 5:52 pm

we speak american on this board.
Odano wrote:I'd scale my way up those redwood legs into that canyonesque babymaker of yours!

Pablo
2006 Award Winner
2006 Award Winner

Post by Pablo » Mon Oct 03, 2011 4:00 pm

Is there a lenguage called american??.. i thought it was called english, sir.
osnuba wrote:Amigo! Lo felicito por haber tenido la oportunidad de ver a la banda original en vivo, yo nunca la tuve y por una razon, cuando bradley murio yo tenia 6 años. Realmente amo y admiro a Bradley y se que nadie, y mucho menos Rome, podría igualarlo. Sin embargo si Sublime with Rome es lo mas cercano, en concierto, que tendré a Sublime quiero vivirlo. Quiero escuchar a Eric Wilson y Bud Gaugh interpretar las canciones que Bradley compuso y que quiso que perduraran. Lo siento si no compartimos el mismo sentimiento.
Amigo, im gonna say it in spanish so you can understand me better. Yo tampoco tuve la oportunidad de ver Sublime en vivo - con bradley -, soy chileno (viviendo en chile) y tenia 9 años cuando Bradley murio. Y bueno, no promuevo Sublime With Rome, simplemente porque Bradley nunca lo hubiera deseado, y también porque Rome es un pendejo de no más de 22 años, que trata imitar a Bradley, y no le llega ni a los talones. Saludos, y welcome to the spot.
Image

chica me tipo
Rank: Rock Star

Post by chica me tipo » Tue Oct 04, 2011 12:51 pm

Sentiments against sublime con rome are pretty strong here. I understand both sides of the argument, so I wont be upset if you chose either side. The band will never be the same a with bradley though.
Image
with love from holland

sublime on acid
2009 Award Winner
2009 Award Winner

Post by sublime on acid » Wed Oct 05, 2011 1:15 pm

Pablo wrote:Is there a lenguage called american??.. i thought it was called english, sir.
osnuba wrote:Amigo! Lo felicito por haber tenido la oportunidad de ver a la banda original en vivo, yo nunca la tuve y por una razon, cuando bradley murio yo tenia 6 años. Realmente amo y admiro a Bradley y se que nadie, y mucho menos Rome, podría igualarlo. Sin embargo si Sublime with Rome es lo mas cercano, en concierto, que tendré a Sublime quiero vivirlo. Quiero escuchar a Eric Wilson y Bud Gaugh interpretar las canciones que Bradley compuso y que quiso que perduraran. Lo siento si no compartimos el mismo sentimiento.
Amigo, im gonna say it in spanish so you can understand me better. Yo tampoco tuve la oportunidad de ver Sublime en vivo - con bradley -, soy chileno (viviendo en chile) y tenia 9 años cuando Bradley murio. Y bueno, no promuevo Sublime With Rome, simplemente porque Bradley nunca lo hubiera deseado, y también porque Rome es un pendejo de no más de 22 años, que trata imitar a Bradley, y no le llega ni a los talones. Saludos, y welcome to the spot.

Rome es miembro de este foro. su nombre es Dano
Image

Pablo
2006 Award Winner
2006 Award Winner

Post by Pablo » Thu Oct 06, 2011 5:58 pm

jajajaja

oh shit, how i never saw that before.
Image

chica me tipo

Post by chica me tipo » Fri Oct 07, 2011 1:37 pm

So we have been looking at pictures of mierda from the singer of Sublime with Rome?
Image
with love from holland

Post Reply