Can anyone tell me the name of this song

Ask about lyrics, debate lyrics and request lyric changes

Can anyone tell me the name of this song

Postby theburner » Fri Jul 29, 2005 11:34 am

it goes like this sorta "I ain't no prophet I won't cure no damn disease, would you marry me anyways if I was on my knees.... gonna take everything I got to offer and keep it for myself, she said to me I don't like what I see I said to her I don't even know your name and she said to me I don't like what I see I said to her I don't even fucking care, going through my time of change in my time of need, would you marry me anyways if I was on my knees?" Thanks anyone who will tell me
theburner
Rank: Crazy Fool
Rank: Crazy Fool
 
Posts: 3
Joined: Fri Jul 29, 2005 11:31 am

Postby xBrandalynnx » Fri Jul 29, 2005 1:36 pm

It's Slightly Stoopid - Prophet
User avatar
xBrandalynnx
2006 Award Winner
2006 Award Winner
 
Posts: 25422
Joined: Sun Feb 15, 2004 2:51 pm
Location: Along the border...somewhere

Postby theburner » Fri Jul 29, 2005 2:04 pm

Wow that's crazy that i have never heard of these people before. i feel like a loser, well uhh do they sound exactly like sublime? Because i have this sublime 2 disc compilation CD and there is that song, with slightly different lyrics and bradlee is singing? I'm very confused now
theburner
Rank: Crazy Fool
Rank: Crazy Fool
 
Posts: 3
Joined: Fri Jul 29, 2005 11:31 am

Ain't no Prophet Pure ANus

Postby theburner » Fri Jul 29, 2005 4:16 pm

Never mind I figured it out myself it's Ain't no Prophet off Pure Anus, I think that slightly stoopid or whatever covered brad's version.
theburner
Rank: Crazy Fool
Rank: Crazy Fool
 
Posts: 3
Joined: Fri Jul 29, 2005 11:31 am

Postby xBrandalynnx » Fri Jul 29, 2005 8:47 pm

lol It's cool,no sweat. Just the SS crew...
User avatar
xBrandalynnx
2006 Award Winner
2006 Award Winner
 
Posts: 25422
Joined: Sun Feb 15, 2004 2:51 pm
Location: Along the border...somewhere

Postby lunch box » Sat Jul 30, 2005 8:16 am

hey you should check out some more Slightly Stoopid shit ... they are good i saw them live when they came to VA .. damn good in my opinion
"I was Tweekin by myself one night thats when i wrote this tune"
Image
User avatar
lunch box
Rank: Boss DJ
Rank: Boss DJ
 
Posts: 247
Joined: Thu Dec 11, 2003 8:31 am
Location: Virginia Beach

Postby chica me tipo » Sun Jul 31, 2005 3:38 am

its either slightly stoopid or sublime. Sublime covered the song from Slightly stoopid.
Image
with love from holland
User avatar
chica me tipo
Rank: Rock Star
Rank: Rock Star
 
Posts: 12193
Joined: Sun Mar 28, 2004 10:31 am
Location: on wooden shoes in a tulip field near a windmill

Postby Epicure » Sun Jul 31, 2005 10:35 am

its probly sublime
I love high school girls man, As i get older they stay the same age
Image
User avatar
Epicure
Rank: Rock Star
Rank: Rock Star
 
Posts: 7017
Joined: Thu Sep 09, 2004 7:37 pm
Location: Santa Cruz/Hollister, California

Postby xBrandalynnx » Sun Jul 31, 2005 11:12 am

It's been answered,he pm'd me and he wanted to know who sings that song.It's Slightly Stoopid.
User avatar
xBrandalynnx
2006 Award Winner
2006 Award Winner
 
Posts: 25422
Joined: Sun Feb 15, 2004 2:51 pm
Location: Along the border...somewhere

Postby lunch box » Sun Jul 31, 2005 6:01 pm

i have no idea whats going on 8)
"I was Tweekin by myself one night thats when i wrote this tune"
Image
User avatar
lunch box
Rank: Boss DJ
Rank: Boss DJ
 
Posts: 247
Joined: Thu Dec 11, 2003 8:31 am
Location: Virginia Beach

Postby xBrandalynnx » Sun Jul 31, 2005 7:44 pm

That's probably better.lol
User avatar
xBrandalynnx
2006 Award Winner
2006 Award Winner
 
Posts: 25422
Joined: Sun Feb 15, 2004 2:51 pm
Location: Along the border...somewhere


Return to Funky Fresh Lyrics

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron